Arhiva lunii: 10 2016

25.10.2016

Cum îmi menţin greutatea corporală?

Danimunte

Văd zilnic în majoritatea ziarelor online link-uri către articole care promit metode de slăbire. Doresc să vă spun cum procedez eu fără să mă chinui sau să urmez o anumită dietă. Este destul de simplu, folosesc aplicaţia Lifesum (există şi pe App Store şi pe Google Play).lifesum_icon

După ce am instalat-o pe un dispozitiv mobil, am fixat scopul de a slăbi (mai exista posibilitatea de a alege să mănânc sănătos).

lifesum_screen

Iată ce am de făcut: după fiecare masă completez în aplicaţie ce am mâncat şi am grijă ca în fiecare zi, pe toată durata ei să nu depăşesc cantităţile maxime recomandate pentru carbohidraţi, proteine, grăsimi şi numărul de calorii. De asemenea, prin exerciţii fizice echilibrez caloriile pentru ziua respectivă.

După cum se poate remarca, meniul nu trebuie să respecte o dietă “savantă” ci doar, mănânc din orice, inclusiv dulciuri şi pâine, atât timp căt nu depăşesc cantităţile zilnice de carbohidraţi, proteine şi grăsimi.

Am obţinut un rezultat surprinzător, după prima săptămână am scăzut cu 2 kg, iar apoi 4 zile am neglijat aceste principii (am depăşit carbohidraţii şi grăsimile) şi am crescut 1 kg. Apoi am revenit şi am reînceput să scad.

Programul îmi reaminteşte să beau 2 l de apă zilnic şi dacă trece ora mesei şi nu am completat ce am mâncat, afişează întrebarea “Cum a fost masa?”.

Deviza aplicaţiei este “Slăbeşte. Mănâncă mai bine. Oricare ar fi obiectivul dumneavoastră de sănătate.”

Dacă doriţi să împărtăşiţi din experienţa dumneavoastră legată de mâncatul sănătos şi menţinerea greutăţii dorite vă invit să scrieţi la Comentarii, iar dacă aveţi nevoie să vă îndrum la utilizarea aplicaţiei, scrieţi întrebarea la Comentarii şi vă voi răspunde.

Dacă v-a plăcut articolul recomandaţi-l şi prietenilor!